Δυνατότητα επιστροφής προϊόντων εντός 14ων ημερών, με την ελάχιστη χρέωση των μεταφορικών!
Πολιτική Επιστροφών
Το Chironas Holistic Shop στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω των περιγραφών τις οποίες αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων. Για την εφαρμογή των παρακάτω παραγράφων, απαραίτητη προϋπόθεση είναι πως πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων, χρειάζεται πρώτα να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο του καταστήματός μας, έτσι ώστε, αφενός να ενημερώσετε για την ενέργειά σας και αφετέρου να ενημερωθείτε για τις απαραίτητες διαδικασίες που χρειάζεται να ακολουθήσετε. Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι η έδρα της εταιρίας μας:
Πελοπίδα 10-12, Τ.Κ.: 19009, Πικέρμι, τηλ. 210 6657084.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη – Αλλαγές προϊόντων
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση (as new). Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και το Chironas Holistic Shop είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτό.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το Chironas Holistic Shop υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το αργότερο μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.
Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, το Chironas Holistic Shop θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία μας, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση τράπεζας-πελάτη.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. Όταν πρόκειται για τραπεζικό λογαριασμό εκτός των Τραπεζών Εθνικής και Πειραιώς και εφόσον προκύπτει επιπλέον χρέωση στο έμβασμα επιστροφής, λόγω τραπεζικής προμήθειας, αυτή θα επιβαρύνει τον πελάτη.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει αντικαταβολή ή παραλαβή από τον Πολυχώρο Χείρωνα, θα γίνεται επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν, κατόπιν συνεννόησης, μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε λογαριασμό του πελάτη, στις Τράπεζες Εθνική και Πειραιώς. Υπάρχει δυνατότητα κατάθεσης του ποσού και σε άλλες τράπεζες, με επιβάρυνση όμως του πελάτη, στην περίπτωση που προκύπτει τραπεζική προμήθεια.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να πραγματοποιήσει αλλαγή του προϊόντος αντί για επιστροφή χρημάτων, υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του προϊόντος εντός 14ων ημερολογιακών ημερών από την αγορά και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας, πάντα κατόπιν έγγραφης ή τηλεφωνικής ενημέρωσης του Chironas Holistic Shop. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον καταναλωτή.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
Δε χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά σαπούνια, καλλυντικά κ.α.) και σε είδη που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
Δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας:
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπό μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί. Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.
Επιστροφές λόγω παράδοσης εσφαλμένων ή ελλιπών παραγγελιών
Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μια ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν (ή προϊόντα) από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν το Chironas Holistic Shop, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.